Kasse

Adresse

1/3
Bli med i club hummel
Registrer deg for å låse opp GRATIS FRAKT
Allerede medlem?
Ja takk, jeg ønsker å motta henvendelser om eksklusive tilbud, inspirerende nyheter og personlige anbefalinger fra hummel via e-post, SMS og annonser. Jeg oppgir derfor mine kontaktopplysninger slik at hummel kan målrette og skreddersy henvendelsene direkte til meg
Jeg aksepterer club hummels medlemsvilkår og betingelser.
F.eks. Firma, leilighet, bygning osv.
+47
F.eks. Firma, leilighet, bygning osv.

Levering

2/3
Velg leveringsmetode
BRING
BRING

Vennligst velg leveringsmetode

Betaling

3/3

Velg betalingsmetode

Ordreoversikt

Legg til rabattkode
Ingen rabattkode lagt inn

Delsum

0,00 NOK

Levering

Gratis

Poeng
-

Sum

0,00 NOK


Vi aksepterer følgende betalingsmetoder
Betal med rabattkupong

Vennligst velg leveringsmetode

Trenger du hjelp?

Ring +45 88 70 49 50

Man.-Fre. 09:00 - 15:00

Ofte stilte spørsmål

KAN JEG GJØRE ENDRINGER I EN BESTILLING JEG HAR LAGT INN?

Vi kan dessverre ikke gjøre endringer i bestillingen din eller adresseinformasjonen etter at ordren er lagt inn, siden ordreprosessene våre kjører automatisk. Vi kan likevel i noen tilfeller rekke å stoppe forsendelsen, avhengig av ordrestatus. Hvis du angrer bestillingen, kan du nekte å ta imot pakken, og den vil bli returnert til vårt lager og refundert minus returgebyr. Hvis du ved et uhell har skrevet feil adresse, kan DHL i noen tilfeller returnere pakken til oss avhengig av typen feil. I så fall vil ordren din bli refundert.

KAN JEG SPORE LEVERINGEN MIN?

Ja, når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post fra oss med faktura og sporingsnummer.

 

JEG OPPLEVER PROBLEMER I KASSEN – HVA GJØR JEG?

Vennligst prøv en annen nettleser – helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjelper, kan det være en teknisk feil. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan løse problemet og hjelpe deg med å fullføre bestillingen.